Udruženje građana UčenIQ okuplja prosvetne radnike koji realizuju edukativne aktivnosti za prosvetne radnike, decu, a povremeno i za roditelje.
Na lokaciji u Učionici A blok, utorkom ili petkom popodne realizujemo za naše članove radionice robotike za različite grupe (zavisno od uzrasta i predznanja) u okviru kojih se deca pripremaju i za aktuelna takmičenja iz robotike. U okviru tih radionica se realizuju i drugi za decu bitni sadržaji koji podstiču njihove potencijale i razvijaju veštine za 21 vek.
METODOLOGIJA I PRISTUP NASTAVI
Deca pohađaju klub cele godine i tokom godine savladavaju različite nivoe rada sa različitim robotima i programima za početno učenje programiranja uz druge stimulativne aktivnosti i razvijanje potrebnih veština.
Starija školska grupa obuhvata decu od 2. do 4. razreda koja već imaju iskustva u robotici. Rade sa Lego We Do 2.0, Lego Spike Essential, Lego Spike Prime, Cubroid, microbit edukativnim kompletima. Upoznaju se sa 3D olovkom, programom Scatch, kreiranjem u Canva programu zavisno od nivoa znanja. Učenici ove grupe se pripremaju i za učešće na First Lego ligi Explore i Svetskoj robotskoj olimpijadi. Takođe deca rade na mini projektima u cilju jačanja njihovih kompetencija i rešavaju različite logičke izazove i izazove koji razvijaju i levu i desnu hemisferu mozga.
Mlađa školska grupa radi vežbe logičkog, kritičkog i algoritamskog načina mišljenja sa pčelicama i Genibot robotićima, Lego Boost i Lego We Do 2.0 edukativnim kompletima. Posebno smo posvećeni vežbanju leve i desne hemisfere mozga, motorike, fokusa, kreativnog i logičkog mišljenja. Moguće učešće na nacionalnom takmičenju Svetske robotske olimpjade.
Predškolska grupa radi različite zadatke u okviru stimulacije intelektualnih veština, logičkog i algoritamskog mišljenja. Vežbe za razvoj obe hemisfere mozga, motorike i logike. Koriste se i elementi programa Šest kocaka, robotići pčelice, Genibot
Uz STE(A)M koncept razvijaju se najvažnije veštine za 21. vek kao što su kritičko mišljenje, kreativnost, saradnja i komunikacija. U STE(A)M aktivnostima fokus je na radoznalosti, istraživanju i igranju kroz koje se uči kritičkom mišljenju i rešavanju problema. Podstiče na kreativnost, inovativni i preduzetnički duh gde se saznanja iz STE(A)M disciplina koriste za umetničko izražavanje i inovacije.
GALERIJA
STRUČNI TIM
Tanja Olear Gojić, pedgoški savetnik, profesor razredne nastave, nosilac titule Najbolji edukator Srbije 2020, koordinator Odseka za rad sa decom Mense Srbije. Autor je programa Od crtanja do programiranja koje je podržala Mensa Srbije, a takođe je bila i koordinator radionica u okviru Ušće Eksperimentarijum programa u septembru 2023. Autor je UčenIQ STEAM kampa u Svilajncu, Mensinog STE(A)M karavana i trenutno aktuelnog projekta Make Brick Klub za mlade inovatore. Kompletna biografija dostupna na sajtu.
Mirjana Tišma, pedgoški savetnik, profesor razredne nastave, koordinator SIGa Roditelj Mense Srbije. Autor je programa Od crtanja do programiranja koje je podržala Mensa Srbije. Kompletna biografija dostupna na sajtu.
Sjajan program, sve preporuke za Tanju! Cerka obozava da ide na radionice, toliko je toga naucila, a pristup i kolicina ljubavi sa kojom rade sa njima se ne mogu opisati. Posebna nas je oduševio STEAM kamp, vratilo nam se drugo dete puno znanja i prelepih, pozitivnih emocija.♥️ vidimo se i ove godine
Milica Z
29. avgust, 2024. at 19:18Sjajan program, sve preporuke za Tanju! Cerka obozava da ide na radionice, toliko je toga naucila, a pristup i kolicina ljubavi sa kojom rade sa njima se ne mogu opisati. Posebna nas je oduševio STEAM kamp, vratilo nam se drugo dete puno znanja i prelepih, pozitivnih emocija.♥️ vidimo se i ove godine